Laatste dag

Helaas is vandaag de laatste dag aangebroken. Die twee weken zijn omgevlogen, echt! Time flies when you're having fun: nou echt hoor.

De koffer staat al ingepakt en het plan is om om 12.00 uur weg te gaan. We zouden vanmiddag gaan zwemmen in Entebbe, maar het regent en onweert zo hard, dat we waarschijnlijk bij het Guesthouse kunnen zwemmen.

Ik heb twee hele leuke, bijzondere, gezellige en waardevolle weken gehad en heb veel over mezelf en anderen geleerd. De begrippen toekomst en dankbaarheid, waarover ik vertelde in m'n eerste blog, hebben een nieuwe dimensie en betekenis gekregen.

Omdat de blog over de safari zo lang was, houd ik deze iets korter. Vanavond zullen we om 23.35 uur opstijgen en hoop ik morgen (zondag) rond 07.00 uur weer te landen in Nederland.

Ik vond het heel leuk om de blogs te maken en om jullie mee te nemen in mijn belevenissen hier. Bedankt voor al jullie positieve reacties!


Tot snel!
X Ingrid

Reacties