Nog vijf nachtjes slapen!

Bijna bijna bijna gaan we op reis!

De laatste voorbereidingen ben ik nu aan het afronden en daar hoort een update van mijn reis natuurlijk ook bij! 😊

Afgelopen week kreeg ik na het halen van stukken lint (om lintjes van te maken om teams mee te onderscheiden tijdens sport- of speltoernooien) korting van de marktkoopman! Hij vond het een goed doel en wilde op deze manier bijdragen, heel tof!

Verder sturen mensen mij ook berichtjes en ÊÊn daarvan vond ik heel mooi beschreven: 'iedere zondag in de kerk horen we dat we onze naaste lief moeten hebben als onszelf. Mooi om te zien dat mensen dat ook in de praktijk brengen en er tijd en energie in steken om er voor de naaste te zijn, zowel dichtbij als veraf.' 
Heel gaaf en het bemoedigt me!
Ook heb ik na een oproep in 'de Zaaier' (ons kerkblad) veel spullen ontvangen die ik meeneem naar Oeganda. Kleurpotloden, stiften, rekenrekjes, bellenblaas, ballonnen en heel veel bollen wol! Zelfs uit andere dorpen ben ik benaderd door mensen die me op wat voor manier dan ook willen helpen of iets willen bijdragen! De belangstelling die ik vanuit de kerk heb gekregen is enorm en ik ben hier heel dankbaar voor dat mensen moeite doen om mij en anderen te helpen.

Het is nu echt aftellen! 

Komend weekend vier ik eerst nog mijn 20e verjaardag en hoop ik tussendoor nog wat tijd te hebben om mijn koffer in te pakken haha 😋
Dat zal vast wel goed komen, ik heb er zin in!



Tot de volgende blog!
Ingrid

Reacties

Een reactie posten